اهدا ۵ قواره چادر به دختران 

اهدا ۵ قواره چادر به دختران 

تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹
زهرا کردستانی گفت: هم زمان با روز عفاف و حجاب، ۵ قواره چادر مشکی تقدیم پنج نفر از دختران تازه به سن تکلیف رسیده کردیم و با این اقدام در واقع این ۵ نفر چادری شدند.

«زهرا کردستانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن تکلیف برای دختران تازه به سن تکلیف رسیده نبود بنابراین فرصت را غنیمت شمرده و هم زمان با روز عفاف و حجاب، ۵ قواره چادر مشکی تقدیم پنج نفر از این دختران کردیم و با این اقدام در واقع این ۵ نفر چادری شدند.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) جیرفت اضافه کرد: این اقدام با مشارکت اعضای کانون و در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین دختران نوجوان انجام شد.

وی اظهار کرد: هر یک از قواره های چادری به ارزش ۱۰۰ هزار تومان بود که پس از خریداری تقدیم آنها شد تا از این طریق نسبت به حفظ حجاب تشویق و ترغیب شوند.

کردستانی بیان کرد: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا به مانند سال های گذشته نتوانستیم برنامه های بزرگداشت هفته عفاف و حجاب از جمله مجلس سخنرانی را به صورت حضوری و جمعی برگزار کنیم اما با الگو گیری از طرح ملی راهکار اقدام به برنامه منبر مجازی کردیم و از طریق گروه مجازی کانون در واتس آپ مطالبی مرتبط با عفاف و حجاب به اشتراک گذاشته شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) ابراز کرد: در برنامه منبر مجازی به شبهات و سوال های بانوان و دختران عضو گروه در خصوص عفاف و حجاب پاسخ داده شد.

وی در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این مطالب و عکس نوشته هایی با محتوای ضرورت حفظ حجاب و عفاف در جامعه، نقش عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده  و همچنین احادیثی با همین مضمون در سطح فضای مجازی منتشر کردیم.

پایان پیام/ 586